Kartu su 7 intelektų lavinimo programos dalyviais neseniai kalbėjome apie tai, kada vaikas pradeda suvokti jį supančios erdvės gylį. Taip taip, pradžioje viskas, kas jį supa jam atroo plokščia, todėl ir stebisi, kai pradėjus ropoti žemė labai aktyviai priartėja.
Taigi – kada? O gi tai labai paprasta, ir, nieko naujo, labiausiai susiję su jo patirtimi – poreikis suvokti gylį atsiranda tada, kai vaikas pasidaro mobilus – pradeda šliaužti ir juo labiau – ropoti, vaikštinėti. Kaip aktyviai tyrinėjama aplinka – taip aktyviai tobulėja ir rega ir taip greitai mažylis darosi išmintingas.
Mažiau kalbų – daugiau video – šis ir dar du susiję vaizdo reportažai apie eksperimentus su mažylių mobilumo patirtimi laboratorijoje dar ir dar kartą atskleidžia, kokie jie nuostabūs. 🙂
Gero savaitgalio visiems!
Comments